Nowy software i firmware DTA Fast V58.01

Specjaliści z firmy DTA Fast – angielskiego producenta komputerów  stand-alone, stale pracują nad udoskonaleniem oprogramowania komputerów z serii S40, S60, S80 i S100. W najnowszej wersji V58.01 wprowadzono między innymi możliwość płynnego sterowania odstępem między iskrami w silnikach „Twin Spark” na przestrzeni całego zakresu obrotowego, zmieniono opcje sterowania wolnymi obrotami za pomocą PID kontrolera, wprowadzono dodatkową mapę sterowania turbo np. od ciśnienia w kolektorze,  mapę płynnego przejścia pomiędzy górnymi i dolnymi wtryskami oraz możliwość całkowitego odcięcia paliwa podczas hamowania silnikiem.

W przypadku samochodów wykorzystujących system anti-lag (podtrzymanie turbo) wprowadzono zabezpieczenie przed włączeniem tego systemu jeżeli temp powietrza lub wody jest poza wyznaczonymi wartościami. Dodatkowo można ustawić maksymalny czas przez jaki system może być włączony.

Dla nowoczesnych silników w układzie V wykorzystujących mechanizm zmiennych faz rozrządu istnieje możliwość korzystania z jednej mapy kąta wyprzedzenia wałka dla obu wałków. Jest to funkcja bardzo przydatna np. w nowych silnikach BMW V8 z dwoma lub czterema Vanosami.

Ostatnią modyfikacją programu było dodanie kilku nowych typów silników które komputery z serii S mogą obsługiwać bez zmiany sygnałów z czujnika położenia wału i wałka. Są to między innymi silniki Chevrolet LS7, Renault Clio R3, BMW S50 i S54,  Honda J30A V6, Ford ST220 V6, Nissan VG35DE, Mazda Rotary oraz kilka nowoczesnych silników motocyklowych. Daje to razem ponad 30 typów sygnałów które komputery DTA z serii S mogą czytać bez potrzeby zmiany czujników lub kółka na wale.

Wszystkie nowe programy można pobrać ze strony www.dtafast.pl

Tagi: , , , , , , , , , ,

Komentarze są wyłączone.